Hizmetlerimiz
01
DeÄŸer Arttırma ve Stratejik Yönetim Danışmanlığı
USDAD, DeÄŸer Arttırma hedefini markasına iÅŸlemiÅŸ olup, ÅŸirketlerin Süreç DeÄŸeri (%Not) ve Piyasa DeÄŸerini (TL, EUR, USD) arttırmak temel hedefidir.
​
Bu baÄŸlamda iÅŸletmelerin orta ve uzun vadeli çıkış stratejilerinin belirlenerek, bu amaca ulaÅŸacak Master Aksiyon Planı hazırlanır. Bu Aksiyon Planı yöneticilere kırılarak operasyonların bu doÄŸrultuda hizalanması saÄŸlanır. Ä°ÅŸletmenin teknik yetenekleri ve idari becerilerinin geliÅŸtirilmesi ve maksimum verimde kullanılması metodolojisiyle iÅŸletmenin 2-3 yıllık bir süreçte deÄŸerini maksimize edecek adımlar atılır.
​
Unutulmamalıdır ki ÅŸirketler de insanlara benzer, bir YaÅŸam Döngüsü vardır.
Aradaki en büyük fark ÅŸirketlerin doÄŸru stratejik dönüÅŸüm projeleri ile çok
uzun yıllar yaÅŸayabilme imkanına sahip olmalarıdır. DoÄŸru dönüÅŸüm ve
deÄŸiÅŸim projeleri ile kendilerini sürekli yenileyebilirler ve nesiller boyu
yaÅŸayabilirler; eÄŸiÅŸip dönüÅŸemezler ise en fazla en fazla birkaç nesil
yaÅŸarlar. Ve doÄŸru bir planlama için de ilk yapmamız gereken ÅŸey "Ä°ÅŸ YaÅŸam
EÄŸrisi'nde hangi noktada olduÄŸunuzu ölçmektir. Önce Finansal açıdan sonra
da Sektörel Rekabet pozisyonu ve Büyüme potanisyeli açısından Åžirketin iÅŸ
yaşam noktasında bulunduğu noktayı yani DEĞER PUANINI belirleyerek işe
baÅŸlıyoruz. Åžirket pozisyonunun mevcutta hangi noktada olduÄŸunu belirledikten sonra Åžirketin DeÄŸerinin maksimize olduÄŸu 'Enterprise' noktasına çıkabilmenin veya burada sürdürülebilir ÅŸekilde kalabilmenin stratejik yol haritasını oluÅŸturuyoruz.​​​​​​​​
​
USDAD olarak ihtiyacınız olan bu dönüÅŸüm için saÄŸlayabileceÄŸimiz,
uygulamalı nezaret edeceÄŸimiz katkılar ise ÅŸöyle;
-
​Operasyonel Yapılandırma (Transformation Management)
-
Finansal Borç/Kredi Yapılandırma ve Proje Finansmanı saÄŸlanması (Turnaround Management)
-
Yönetim Kurulu ÜyeliÄŸi / ModeratörlüÄŸü
-
M&A (Finansal veya Stratejik Ortaklık veya Halka Arz ile Sermaye yapılandırılması)
-
Sermaye Yönetimi
-
Kar Maksimizasyonu
-
Åžirket Piyasa/Hisse DeÄŸeri Maksimizasyonu
-
Maliyet Ä°yileÅŸtirme projeleri yürütme (Kaizen kültürü edindirme)​
-
Aile Anayasası yazımı ​
-
2. ve 3. KuÅŸaÄŸa GeçiÅŸ KoçluÄŸu, Devir Senaryoları
-
Yönetici KoçluÄŸu
-
Reorganizasyon Yönetimi
-
Yönetici YerleÅŸtirme / YetiÅŸtirme
-
ERP Proje LiderliÄŸi
​​​​​
​
01.A. Åžirket Mevcut Durum Analiz Raporu Hizmeti
Ä°ÅŸletmenizin mevcut durumunu görebileceÄŸiniz kapsamlı bir Operasyonel ve Finansal Check-up raporu hazırlanır. Bu raporda iÅŸletme Ä°dari, Teknik, Ticari ve Mali açılardan titizlikle incelenir ve Åžirket DeÄŸer Notu ölçülür. Buna istinaden yapılması gerekenler 'Operasyonel ve Finansal Yapılandırma Aksiyon Planı' ile sunulur. Bu planın hayata geçirilmesiyle plan sonunda Åžirket DeÄŸer Notunun Arttırılması saÄŸlanır. Bu ölçümleme raporunun yılda bir hazırlanması, gözden geçirmelerin ve ilk raporla mukayesenin yapılması önerilir.
​​​​​
​
​
​
​
​
​
​
​
​​
01.B. Finansal Performans Raporu Hizmeti (check-up) ve Finansal Yönetim Danışmanlığı
Mevcut Durum Analiz Raporu'ndan farklı olarak ÅŸirketin yalnızca Mali açıdan deÄŸerlendirildiÄŸi raporlama hizmetimizdir. Bununla beraber finansal yapının analizi, finansal stratejilerin gözden geçirilmesi ve modellenmesi, iÅŸletmeye uygun finansman alternatiflerinin deÄŸerlendirilmesi ve doÄŸru kaynakların belirlenmesi, kaynak temini için refakat edilmesi ve iliÅŸkilerin yönetimi, mevcut kredilerin yapılandırılma gerekliliÄŸi, prefinansman ve kredi deÄŸerlendirme sürecinin yönetilmesi ile piyasa ve kredi risklerinin ve operasyonel risklerin yönetimi konularında destek veririz. Ä°hracat finansmanı, proje finansmanı ve sipariÅŸ finansmanı ile alacak sigortası araçlarını en uygun ÅŸekilde kullanımını saÄŸlayacak hibrit çözümler geliÅŸtirebiliriz. gerektiÄŸi takdirde küresel ölçekte iÅŸletmeye özel alternatif çözümler sunabilmekte ve mevcut iÅŸletme sermayeniz ile kredi limitlerinizi kullanmaksızın daha güvenilir bir bilançoya saÄŸlayacak usulleri sizin için belirliyor ve sürece refakat ediyoruz.
​
Ayrıca TeÅŸvikler, Vergi yapılandırmaları, Proje Prefinansman kaynakları, Yatırım fizibilitesi ve Ä°ÅŸletme Sermayesi detaylı incelemesi ile Nakit Akış Yönetimi ana baÅŸlıklarını da içerecek detaylı raporlama hizmeti sunuyoruz.
​​​
01.C. Stratejik Yol Haritası Arama Çalıştayı Organizasyonu
Strateji Çalıştaylar uzun ve orta vadeli hedeflerin belirlenmesi, organizasyonun hizalanması ve baÅŸarıya doÄŸru aynı yönde yol alabilmesi için oldukça önemlidir. 2 yılda 1 yapılmasını önerdiÄŸimiz bu arama çalışmalarının organizasyonu için de yanınızdayız.
​
Stratejik Planlama ve Yönetim Sürecine Genel Bakış
Stratejik Planlama, iÅŸletmeler için çok önemlidir. Uzun vadeli baÅŸarıyı hedefler. Gerekli adımları ve kaynakları belirler. Rakip bir pazarda baÅŸarılı olmak için, detaylı bir Yönetim Süreci ve Ä°ÅŸ Stratejileri geliÅŸtirmek ÅŸarttır. Åžirketler, stratejilerini belirlerken iç ve dış faktörleri analiz eder. Ä°ÅŸ dünyası sürekli deÄŸiÅŸtiÄŸi için, planlar esnek olmalıdır. Stratejik Planlama ve yönetim süreci, uzun süreli baÅŸarı için önemlidir. Ä°ÅŸte, etkili bir stratejik planlama için bazı önemli noktalar;
-
Stratejik Planlama Aşaması,
-
Etkin Çalıştay Yönetimi,
-
Vizyon ve Misyon Belirleme,
-
Strateji Geliştirme Toplantıları,
-
Åžirketin Temel DeÄŸerleri ve Uzun Vadeli Hedefleri,
-
Pazarda Fırsatların Analizi,
-
Piyasa Araştırması ve Analizi,
-
Rakip Analizi
-
MüÅŸteri Ä°htiyaçları
-
Kurumsal Amaçların Tanımlanması
-
Kurum Ä°çi Fikir AlışveriÅŸi
-
Hedef Belirleme ve Kaynak Tahsisi
-
Stratejik Hedeflerin Belirlenmesi
-
Performans Göstergelerinin Koyulması
-
Kısa ve Uzun Vadeli Başarı Kriterleri
-
Yönetim ve Takip
-
İlerleme Raporlaması
-
Planın Uygulanması ve Revizyon
Hedeflere ulaÅŸmak ve rekabet avantajı saÄŸlamak için sistemli adımlar atılması oldukça önemlidir.
​
İş Stratejileri Oluşturma: Temel Adımlar
Ä°ÅŸ stratejileri, sürdürülebilir büyümenin temelini oluÅŸturur. Åžirketler böylece pazar ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verebilirler. DoÄŸru yapılan pazar analizi, belirlenen uzun vadeli hedefler ve net baÅŸarı faktörleri bu sürecin en önemli parçalarıdır.
Mevcut Pazar Durumunun Analizi
Piyasa dinamikleri ve rakiplerin hareketlerini analiz etmek önemlidir. Bu, iÅŸ stratejilerinin doÄŸru yönünü belirler. Mevcut durumu analiz etmek, fırsatları ve tehditleri keÅŸfetmeyi saÄŸlar.
Uzun Vadeli Hedeflerin Tanımlanması
Ulaşılması gereken hedefler, ÅŸirketin vizyonuyla uyumlu olmalıdır. Bu hedefler stratejik kararların esasıdır. Aynı zamanda performansın ölçümünde kilit rol oynarlar.
Kritik BaÅŸarı Faktörlerinin Ä°dentifikasyonu
Her iÅŸletmenin baÅŸarısı için temel faktörler farklılık gösterir. Sektöre ve iÅŸ yapısına baÄŸlıdır. Bu faktörlerin iyi tanımlanması, baÅŸarı için zorunludur.
​
NiÅŸ Alanlarda Fark Yaratma ve Stratejik Pozisyonlanma
NiÅŸ alanlar, yoÄŸun rekabetle dolu iÅŸ dünyasında önemli avantajlar saÄŸlar. Bu alanlar, pazarın belirli bir kesimine hitap eden ÅŸirketlere özel fırsatlar sunar. Böylece ÅŸirketler, derinlemesine bilgi sahibi olup rekabet üstünlüÄŸü elde ederler.
Hedef kitlenin ihtiyaçlarına yönelik çözümlerle, marka baÄŸlılığı artar. Aynı zamanda pazar payı da büyütülebilir.
Bir markanın, niÅŸ pazar segmentinde lider olmasına olanak tanıyan, ölçülebilir stratejik adımlar ve yenilikçi yaklaşımlar, uzun vadede sürdürülebilir baÅŸarıyı getirir.
NiÅŸ pazar liderliÄŸi, öncelikle pazar araÅŸtırması ve tüketici analizi gerektirir. Rekabet analizi de bu sürecin ayrılmaz bir parçasıdır. Elde edilen bu bilgilerle, pazarın ihtiyaçlarına yanıt verecek yenilikler yapılabilir.
BaÅŸarılı bir strateji, uygulanabilir ve sonuçları ölçülebilir olmalıdır. Günümüzde, rekabet artarken tüketici tercihleri de deÄŸiÅŸiyor. Bu yüzden, niÅŸ alanlardaki stratejiler büyük önem taşır. Fark yaratma stratejilerini uygularken, iÅŸletmeler belirli anahtar unsurları göz önünde bulundurmalıdır.
​
Stratejik Analiz Metodolojileri ve Araçları
Firmanızın mevcut ve endüstriyel durumunu anlamak için, stratejik analiz metodolojileri ve araçları gereklidir. Bu araçlar arasında SWOT Analizi, PESTLE Analizi ve BeÅŸ Güç Modeli gibi teknikler bulunmaktadır.
SWOT Analizi ve Kullanımı
KuruluÅŸunuzun güçlü ve zayıf yönlerini, yanı sıra fırsatlarını ve tehditlerini belirlemek için SWOT Analizi önemlidir. Ä°çsel ve dışsal faktörlerin detaylı incelemesini saÄŸlar. Böylelikle ÅŸirketinizin çevresindeki etmenler arasında dengeli bir strateji geliÅŸtirebilirsiniz.
PESTLE Analizi ile Dış Çevre DeÄŸerlendirmesi
Dış çevrenin siyasi, ekonomik, sosyal, teknolojik, hukuki ve ekolojik faktörlerini inceler. Bu sayede, dış deÄŸiÅŸimleri anlayıp, stratejik konumlanma için güçlü bir bakış açısı kazanabilirsiniz.
Porter’ın BeÅŸ Güç Modeli
Bu model, endüstri rekabet yapısını ve karlılığa etkisini incelemek amacıyla geliÅŸtirilmiÅŸtir. Rekabet, yeni giriÅŸimciler, müÅŸteri ve tedarikçi pazarlık gücü, ve ikame ürünler tehdidi bu modelin ana temalarıdır. Pazar içinde stratejik pozisyon belirlemenize ve rekabet avantajı kazanmanıza yardımcı olur.
​
Ä°ÅŸ Stratejisi GeliÅŸtirme Çalıştayları: Etkinlikler ve Oyunlar
Ä°ÅŸ dünyasında ileri gitmek için, kurumsal yetenekleri artırmak önemlidir. Çalıştaylarla iÅŸ stratejisi oluÅŸturmak hem etkili hem de eÄŸlenceli olabilir. Bu etkinlikler, hedef belirlemeden takım çalışmasını güçlendirmeye kadar birçok alanda yardımcı olur.
Karar vermeyi kolaylaÅŸtırır ve reel dünya sorunlarına çözüm bulmayı öÄŸretir.
Ä°ÅŸ Hedeflerini Belirleme Oyunları ve Atölye Çalışmaları
Ä°ÅŸ hedeflerini belirlerken, saÄŸlam bir temel oluÅŸturmak gerekir. Tasarladığımız oyunlar ve atölye çalışmaları bu amaca hizmet eder. Bu sayede yaratıcı çözümlerle stratejik hedefler belirlenir.
Çalışanlar bu sayede bir vizyon etrafında birleÅŸir ve motivasyonları artar.
Grup Dinamikleri ve Takım Çalışmasının Güçlendirilmesi
Grup dinamiklerini bilmek ve bunları iÅŸ stratejisine katmak önemlidir. Takım oyunları ve etkinlikler ile kültürel uyum ve iÅŸ birliÄŸi artar. Bu aktiviteler, grup içi iletiÅŸimi güçlendirir ve fikir alışveriÅŸini özendirir.
Durum Analizi ve Stratejik Karar Alma Simülasyonları
Gerçekçi senaryolarla kurgulanan simülasyonlar, stratejik düÅŸünmeyi ve karar verme becerilerini geliÅŸtirir. Bu simülasyonlar, karmaşık iÅŸ sorunlarını çözmeyi öÄŸrenmekte yardımcı olur.
​
Stratejik Hedeflerin Ä°zlenmesi ve Performans Yönetimi
Stratejik hedeflerin izlenmesi, ÅŸirketler için çok önemlidir. Bu, ÅŸirketin amaçlarına ulaşıp ulaÅŸmadığını anlamasını saÄŸlar. Bu nedenle, performans yönetimi metrikleri iÅŸ dünyası için çok deÄŸerlidir.
Åžirketlerin stratejik hedefler ve performans yönetimi arasında denge kurması gerekir. Ä°yi bir izleme sistemi kurmak bu denge için ÅŸarttır. Böylece, hedeflere ulaÅŸmak için sürekli iyileÅŸtirme ÅŸansı doÄŸar.
Metrik/TeknikAmaçUygulama
Key Performance Indicators (KPI)Belirlenen hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını ölçmekAylık/Çeyreklik raporlar ve gösterge panoları
Balance ScorecardFinansallık dışındaki göstergeleri de deÄŸerlendirerek genel performansı ölçmeÇeÅŸitli alanlardaki hedefler arasında denge kurma
SWOT AnaliziÅžirketin güçlü ve zayıf yönlerini, fırsatlarını ve tehditlerini belirlemePlanlama toplantılarında durum analizi yapma
Stratejik hedeflere ulaÅŸmak, karar mekanizmalarını güçlendirir. Performans yönetimi, etkin izleme ve geri bildirime dayanır. Bu ÅŸekilde ÅŸirketler, rekabette öne geçebilir.
​
Strateji Çalıştayı: DeÄŸiÅŸen Pazar Dinamiklerine Uyum SaÄŸlama
Ä°ÅŸ dünyasında baÅŸarının sırrı, Pazar Dinamikleri ve Global Trendler ile uyum saÄŸlamaktır. Strateji Çalıştayı, bu uyumu saÄŸlamanın ve büyüme stratejileri geliÅŸtirmenin önemli bir parçasıdır. Esnek iÅŸ modelleri ve teknolojiye uyum saÄŸlayan ÅŸirketler rekabette öne çıkar. Yerel fırsatları deÄŸerlendirmek, ÅŸirketlere avantaj saÄŸlar. DijitalleÅŸme ve sosyal medya, tüketici davranışlarını deÄŸiÅŸtirdi. Bu da, pazarlama ve hizmet sunumlarını yeniden ÅŸekillendirmektedir.
​
Sonuç
Her iÅŸletme kendine özgü zorluklar ve fırsatlarla karşı karşıyadır. BaÅŸarılı bir gelecek için Strateji Çalıştayları çok önemlidir. Ä°ÅŸ hedeflerini belirlemek ve bir yön kazandırmak, bu sürecin en önemli adımıdır.
Bu süreç, iÅŸ dünyasındaki belirsizliklere raÄŸmen sürdürülebilir büyümeyi ve uzun vadeli baÅŸarıyı saÄŸlar. Ä°ÅŸ Stratejilerini geliÅŸtirmek için mükemmel bir temel oluÅŸturur. USDAD ekibi olarak biz, Strateji Çalıştaylarının firmalara net bir vizyon saÄŸladığını görmekte ve en geç 2 yılda 1 yapılmasını önermekteyiz. Her çalıştay, firmaların iç ve dış durumlarını derinlemesine analiz eder. YenilikçiliÄŸi ve deÄŸiÅŸimi destekler, net bir yol haritası sunar.
​
Strateji Çalıştayları ve Stratejik Planlama, iÅŸ hedefleri ve stratejiler için çok önemlidir.
Bütçe Planlama ve Kontrolü Rutin Hizmeti &
Yönetim Rapor Seti Hazırlama Rutin Hizmeti
02
Bütçe planlaması, ÅŸirketlerin üst hedeflerinden baÅŸlayarak tüm birimlerine yansıtılan gelecek hedeflerini ve bu hedeflere yönelik faaliyetleri için yaptığı finansal planlama sürecini kapsar. Her ÅŸirkete özel olmak kaydıyla gelir bütçesi, gider bütçesi, faaliyet bütçesi, fon akım bütçesi gibi alt bütçe çalışmaları tüm birim yöneticileriyle birlikte ve birbirleri ile senkronize olacak ÅŸekilde hazırlanır.
Yalın, ÅŸeffaf ve odağı kaybetmeyen bir bütçe yönetimi her ÅŸirket için hayati önem taşır, alternatif senaryoları planlatır. Hammadde, Personel, Makine/Teçhizat, Fon gibi tüm kaynakların planlaması bütünsel olarak çalışılır.
​​
Yıllık Bütçe Planlamanızı ve rutin aylık takibini, düzenli toplantı ve sunumlarla biz yapıyoruz, siz yalnızca rakamlarınıza odaklanarak gözden geçirmelerinizi yapıyor ve saÄŸlıklı karar almaya odaklanıyorsunuz.
​
Dijital tabanlı, sürdürülebilir ve zengin içerikli raporlama araçları ve becerilerine sahip olduÄŸumuzdan, size özel üretilecek tasarım ile artık her ay aynı standartta ve her seviye yöneticinin kolayca anlayabileceÄŸi yönetim rapor setleriniz oluÅŸur. (karşılaÅŸtırmalı mali tablolar, sapma analizleri, yorumlar ..)
​
Yatırım Planlaması mutlaka yapılarak Fon Akış Planının hem OPEx, hem CAPEx kapsamıyla hazırlanır.
​​
DiÄŸer yandan birimlerin performansını ölçmekte kullanılacak en iyi göstergeler yine bütçe hedefleri referansıyla olacaktır.
​
Ä°lgili ekibe önce Bütçe Tahminlemesi nasıl yapılır eÄŸitimi verilmek suretiyle, planlamadan baÅŸlayarak tüm deÄŸerlendirme analizleri, toplantıları ve raporlamalar ile sunumları, belirli bir takvim çerçevesinde tarafımızdan yapılır.
​
Yazılım tabanlı Sürdürülebilir raporlar ile periyodik gözden geçirmeleriniz standart, şık, konuÅŸan görsellerde ve etraflıca çalıştığımız zengin yorumlarla bütçeniz kontrolünüzde olur.
03
Ä°ç Denetim / Süreç Denetimi Rutin Hizmeti
Ä°ç denetim; iÅŸletmenin kültürü, sistemleri, süreçleri konusunda bilgi sahibi profesyoneller tarafından yürütülen, kurumun hedeflerine ulaÅŸması açısından oluÅŸabilecek riskleri azaltmaya yönelik kurulan iç kontrol sisteminin yeterliliÄŸini ve etkinliÄŸini deÄŸerlendiren bir faaliyettir.
Bu noktada en önemli adımlardan biri Ä°ç Kontrol Noktaları'nın doÄŸru tespitidir, mutlaka belirli aralıklarla iÅŸlerliÄŸi ve yeterliliÄŸi gözden geçirilmeli ve kuvvetlendirilmelidir. Bunun için de elbette ilk önce Operasyonların doÄŸru ÅŸekilde analiz edilmesi gerekir, bu da ancak tecrübeli gözler sayesinde ve analitik yaklaşımlarla mümkün olabilir. Kuralların, dökümanların gözden geçirilmesi, pratik hayatı yönetecek güçte ve iÅŸlevsel olması çok önemlidir.
​
USDAD bu konuda ihtiyaca göre, aynı içinizden bir ekipmiÅŸçesine düzenli, rutin incelemelerle Yönetim Kurulu'na Ä°ç Denetim Raporu iletir. Bu rapor içeriÄŸinde, Suistimal risklerinden korunmak, süreçlerde etkinlik ve verimlilik yakalamak, ÅŸirket kültürü yaratmak, ÅŸirket hedeflerini ulaşılabilir kılmak adına süreçleri inceler ve geliÅŸim önerileriyle birlikte sunar.
​​
​
Åžirket DeÄŸerleme Raporu
04
Ä°ÅŸletmenizin temel mali dökümlerinden yola çıkarak, dijital araçlarımız aracılığıyla hızlı, güvenilir ve kapsamlı bir ÅŸekilde Åžirket Piyasa deÄŸerinizi hesaplıyor ve Finansal Durum Analizi ile birlikte sunuyoruz.
​
-
Likidite : Net Ä°ÅŸletme Sermayesi pozisyonunuz
-
Borçluluk : Net Finansal Borç pozisyonunuz
-
Karlılık : Karlılıklarınız (Faaliyet Karı, Cep Karı, Net Kar ve sürekliliÄŸi)
-
Åžirket DeÄŸeri : EBITDA ve Åžirket Piyasa DeÄŸeri pozisyonunuz
-
Büyüme : Bilanço ve Faaliyetlerin büyümesi
-
Verimlilik : Sermaye VerimliliÄŸi
05
Kurumsal EÄŸitimler (US'LU AKADEMÄ°)
Düzenli ve en sık verdiÄŸimiz eÄŸitimlerimizin listesi yandaki gibidir. Talebe ve ihtiyaca göre ÅŸirketlere özel eÄŸitim programlarımız hazırlanmaktadır.
​
​​​
-
Fiyatlama ve Eskalasyon Yönetimi
-
Finansal Okuryazarlık
-
Åžirketlerde Maddi Sıkışıklık/Nakit DarboÄŸaz Yönetimi
-
Süreç Tabanlı Maliyetlendirme
-
Maliyet DüÅŸürme Teknikleri
-
Bütçe ve Bütçeleme Teknikleri
-
Kritik Finansal Göstergelerin Hesaplama Yöntemleri
-
Yeni Nesil Liderlik ve YönetiÅŸim
-
Kurum içi Koçluk ile Performans Yönetimi
-
Etkin Karar Alma ve Zaman Yönetimi
-
İkna'nın Teknikleri
-
Doğru Organizasyon Nasıl Oluşturulur?
-
DoÄŸru Göstergeler (KPI) ile Kurumsal Performans Yönetimi
-
Strateji Haritalama ve Hedeflerle Yönetim
-
Senaryolama Teknikleri ile Åžirket Yönetimi
-
İş Planı nedir? Nasıl Hazırlanır?
-
Karlılık Artırma Teknikleri ve Kar Modelleri
-
Aile Åžirketlerinde Yönetim ve Aile Anayasası
-
Şirket Değerleme ve Şirket Değeri Artırma Teknikleri
-
Birleşme & Ortaklık (M&A) ve Halka Arz (IPO) nasıl yapılır?
-
Ä°ÅŸ Modeli Ä°novasyonu ve Mavi Okyanus Stratejisi
-
Rekabet Analizi ve Portföy Optimizasyonu